2010年10月11日 星期一

Cooking - 不平凡的烏冬


看似很平凡, 但往往最平凡的東西就最難做得好...
之前出街試過後念念不忘, 因為它有齊3樣我喜歡的食物 - 烏冬+雞蛋+海帶, 於是自己試做..
我這碗湯底用柴魚高湯, 烏冬用手打烏冬, 雞蛋用日本雞蛋, 海帶用海產乾貨..
很快很簡單就做了一碗很平凡的湯烏冬...
但味道卻是我食過所有烏冬之中最喜歡的...
因為...有我的心機在內 haha
平凡中的不平凡.. 就是這樣子~!
~~~~~~~~~~

之前買左兩個cream brulee 焗杯+火熗, 一心想整cream brulee..
點知返到屋企一拎起兩個焗杯就拎唔穩打爛左...
唉... 我真係"食野唔做野, 做野打爛野".... T^T