2009年7月22日 星期三

Pet - Set it free

今天早上洗cage時不小心leave a little gap, 被其中一隻雀仔乘機偷走...唉...
為此我一整天都很擔心, 不停打電話回家問mom 牠有沒有飛回來...
我mom說去了公園找都找不著, 牠一定樂而忘返啦...
朋友說牠大個仔要出外explore喇....
我說牠又蠢又細個, 不知牠懂不懂在外面的世界生存...
不過下班回家後發現飛走的是"大哥", 大哥是3兄弟中身型最大常常爭食都爭贏, 所以牠的求生能力應該最高吧! 那我就放心了很多....
此外mom說牠們飛走是遲早的事, 因為牠們是屬於出面, 不是困在籠裡的, 好像自己養育的仔女遲早都要離開父母架啦! 既然我mom咁睇得開, 我無理由睇唔開啦...=_="
係既... 我遲早都要放生牠們...

"大哥! take care of yourself! 大個仔在外面要醒d喇~!!"